1.  Hogyan tudok rendelni?

    - Rendelését a www.borkesztyu.hu webshop-on keresztül tujda lebonyólítani.

    - Helyezze el a kívánt termékeket a kosárban. Ezt követően lépjen a pénztárba, töltse ki a szállítási és számlázási címet, illetve válassza ki a kedvelt fizetési módszerét.

    - Ügyfélszolgálatunk rendelkezésükre áll bármilyen nehézséggel találkozna.

    - Elérhetőek vagyunk a következő telefonszámon 0040 757 011 089, illetve e-mailben következő címen lederhandschuhe@outlook.com

2.  Szükséges regisztrálnom magam, ahhoz hogy rendelni tudjak?

    - Nem szükséges a regisztrácio a vásárláshoz.

3.  Van-e minimum rendelési érték?

     - Nincs minimum rendelési érték.

4.  Hol található jelenleg a rendelésem?

     - Miután rendelését átadtuk a szállító cégnek küldünk Önnek egy nyomkövető számot, mely segítségével követheti rendelése útját. 

5.  Milyen fizetési lehetőségek vannak?

    Online-boltunkban a következő fizetési lehetőségek vannak:

    - Előreutalás;

    - Utánvét (kézbesítéskor kell fizetni a szállító cég munkatársánál készpénzben);

6.  Milyen szállítási lehetőségek vannak és mennyibe kerül?

    - Termékeinket GLS futárszolgálattal szállíttatjuk. Csomagját 3-5 munkanapon belül kézbesítik, miutan rendelése elhagyta raktárunkat. A szállítás ára 3.000 HUF.

    GLS_logo

7.  Lehetséges csomagom szállítása más címre mint a számlázási cím?

    - Természetes igen. Rendelése lebonyolítása folyamán szükséges lesz a szállítási és számlázási cím kitöltése. Itt kiválaszthat egy külömböző szállítási címet is. 

8.  Hogyan és mennyi időn belül tudom visszamondani rendelésem?

     - Kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal egy gyors megoldás találása érdekében.

9.  Lehetséges a megrendelt bőrkesztyű kicserélése?

    - Természetesen igen. Csere esetén a visszaküldés illetve az újabb bőrkesztyű küldésének költségei a vásárlót terhelik;

    - A megrendelt kesztyűt kézbesítéstől számítva 14 napon belül cseréljük ki;

    - Kérjük a bőrkesztyűt gondosan csomagolva a következő címre küldje:

          Hungant Business KFT

          str. Principala nr. 140/A

          547367 Corunca, jud. Mures

          Romania;

     - FIGYELMEZTETÉS! Nem fogadunk el használt bőrkesztyűket cserére, illetve eltávolított cimkével visszaküldött bőrkesztyűket.

10. Lehetséges a vásárolt bőrkesztyű árának visszatérítése?

     - Természetesen igen. A kifizetett összeg visszatérítése esetén a bőrkesztyű visszaküldésének kötlsége a vásárlót terheli;

     - A megrendelt kesztyű értékét a kézbesítéstől számítva 14 napon belül térítjük meg;

     - A kesztyű értékének visszatérítési ideje függ a bankkártyát kiadó bank politikáitól, de nem haladhatja meg a 30 napot;

     - A termék állapota azonos kell legyen, mint a vásárlás időpontjában;

     - A terméket az eredeti cimkével csatolva és a kísérő dokumentumokkal együtt küldjék a következő címre: 

          Hungant Business KFT

          str. Principala nr. 140/A      

          547367 Corunca, jud. Mures      

          Romania;

      - FIGYELMEZTETÉS! Nem fogadunk el használt bőrkesztyűket visszatérítésre, illetve eltávolított cimkével visszaküldött bőrkesztyűket.

   

Bármely további további kérdés esetén vegye fel a kapcsolatot ügyfélszólgálatunkkal. Munkatársaink törekszenek a lehető leggyorsabban válaszolni az Ön kérdésére.